dilluns, 30 de gener del 2012

Fantasia II

...
I llavors aprofito que tens les mans ocupades per estirar la tovallola, i deixar a la vista la teva erecció, la teva polla em crida, com gairebé sempre i em moro de ganes de menjar-te-la... Abans no t'adonis de les meves intencions t'empenyo cap a la pared i m'agenollo davant teu. No vols deixar-me fer, però aconsegueixo engolir-la per un moment. Tanques els ulls un moment, però de seguida recuperes el control i em fas aixecar. "Tinc una sorpresa" - dius - "tanca els ulls". Jo ho faig, i tu a més em poses un mocador al voltant dels ulls. I ara deixa't fer... Em portes fins al llit, em fas seure, i em treus les botes i el vestit. M'empenys endarrera, no veig el que fas ni sé el que vols fer. Comences a jugar amb mi, em busques els llavis, la llengua, em mossegues la boca i els pits, jo busco agafar-te i ets tu qui m'agafa les mans i les porta darrera el meu cap, i de sobte em trobo lligada al capçal del llit. I t'escolto dir: "Ara ets tota meva".

 ...

4 comentaris:

... i tu que hi dius?