diumenge, 5 de febrer del 2012

Fantasia III

...
Estic molla, només de sentir-te pronunciar aquestes paraules. No sé què em vols fer, quina intenció tens. Sento com et mous a la meva vora, els teus dits, les teves mans comencen a seguir el meu cos. Comences als meu peus, i vas pujant per les cames, ara per dins, ara per fora, passes a la vora del meu sexe, però ni t'hi atures ni t'hi entretens, amunt , encara una mica més, les teves mans dibuixen la meva pell, arribes als meus pits i els apretes, em pessigues els mugrons, jo no et veig i el dessig m'està tornant boja. De sobte noto un altra sensació en un pit, hi has acostat els llavis, el llepes, el xucles, el mossegues i canvies cap a l'altre, jugant una bona estona amb cada un d'ells. Ets a sobre meu, noto el teu pes, i baixes deixant un camí de saliva sobre el meu estòmac. Poc a poc t'acostes al meu cony. Tremolo, vull que em follis, però no tens cap intenció.


Llavors sento un soroll a l'altra banda del llit...
...

4 comentaris:

  1. ¿murmullos para comentar fantasias?
    a veces...
    en otras ocasiones sólo serán suspiros...

    :)

    Feliz fin de semana!

    ResponElimina
  2. Suspira, murmulla, estás en tu casa, haz lo que te apetezca...
    Gracias, espero que el tuyo tb lo sea.

    ResponElimina
  3. poseso (re)x3) MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    ResponElimina

... i tu que hi dius?