dijous, 26 de gener del 2012

Fantasia I

Sort que la setmana passada vaig tenir un (des)encontre, encara que tb és veritat que sembla que últimament tinc la líbido mig aplacada. Potser estic madurant...
De vegades, quan tinc fantasies, t'imagino a l'habitació de l'hotel, amb la tovallola embolicada a la cintura. Jo arribo després, i he de trucar per a que m'obris. Justet em deixes entrar, m'acorrales contra la paret mentre comprobes que hi ha sota el vestit. Les teves mans em recorren sencera, de dalt baix, mentre la teva boca no para de menjar-me la meva i de mossegar-me el coll. Una mà ha pujat fins als meus pits, l'altra es troba entre les meves cames, no t'ha sobtat que no hi hagués roba interior. Mentre em pessigues un mugró els teus dits s'obren cami en el meu sexe, començo a estar xopa, i jo no tinc accés enlloc, ja que em tens arrambada a la paret. Intento escapolir-me, però no em deixes, i em dius a cau d'orella que vols que em corri als teus dits, de fet no em costarà gaire, ja fa estona que estàs jugant amb el meu clítoris, i els teus dits es pasegen entre la meva humitat, endavant i endarrera, a dins i a fora, un cop i un altre, fins que començo a tremolar tota jo i m'has d'aguantar perque no caigui al terra...

4 comentaris:

  1. Cony, i per què ha de ser una fantasia? Per què no podem viure una realitat com la que descrius? Per què no trobarem un home al que tornem boig d'aquesta manera?
    Jo penso que el que descrius és i pot ser molt real.L'única cosa que en el meu cas seria una fantasia és que, en ple hivern, jo no aniria enlloc sense calces jajajaja. Petonets

    ResponElimina
  2. Es fantasia pq ho imagino, el plan es fer-ho realitat... en un moment o altre, el candidat hi és, només cal trobar-nos.
    Vols dir?? De casa al cotxe, del cotxe a l'habitació, val la pena arriscar-se!!!
    Petonets Guapeta

    ResponElimina
  3. I el dia que sigui veritat: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    ResponElimina

... i tu que hi dius?