diumenge, 8 de gener del 2012

Consells, intencions i realitat

He rebut un consell, em diu que em busqui 4 o 5 amants fixes, i que disfruti de la vida. Això que sembla tan fàcil, resulta que és la mar de complicat quan una viu en un poblet, no surt massa (la crisis hi fa molt) i té un fill a càrrec setmana sí setmana no. Deixant a part el fet de ser dona (i no ho dic per les desigualdats, sino pels impediments hormonals...)
Va durar un temps que ho tenia més o menys ben muntat, encara que a l'hora de la veritat quasi sempre em veia amb el mateix, però en tenia dos més que de tant en tant em donaven una alegria. Sense tenir en compte els extres que puguessin sorgir!!!

 
 


 Quin pudiera pillarlos i tenir-los en un armari per treure'ls quan ens vingués de gust!!!

4 comentaris:

  1. No sé si és un bon consell o no, però el que tinc molt clar és que tu ho pots aconseguir.
    I dona, no vulguis tenir-los a l'armari, si no tindries l'obligació de treure'ls la pols de tant en tant. Millor colocadets en un lloc apart on puguin fer-te servei cada cop que ho necessitis.
    Quatre o cinc amants? Jo signaria per tenir-ne només un! Petons.

    ResponElimina
  2. No et pensis Belkis, és més difícil del que sembla, i tu em pots entendre, hi ha "tantes" complicacions!!
    Jo tb em conformaria amb menys, un parell o tres estaria bé jajaja
    Petonets Guapa

    ResponElimina
  3. ...jajajajaa...te collons la cosa.

    Tota la vida volguem se un " macho " i ara resulta que lo que
    es porta es sortir de l ' armari...jajaja

    ResponElimina
  4. No, no, no, no has de sortir sense permís!!! T'hi has de deixar ficar... a l'armari, jo després ja et ficaré on (em) convingui jajajaja

    ResponElimina

... i tu que hi dius?