dijous, 19 de gener del 2012

Penso en tu (2)


Tinc tants "tus" al cap.
Hi ha el "TU" que va fer que el meu món es desmanegués. Al que m'agradaria veure encara que només fos un cop a l'any, sabent que al menys aquell moment és meu. Que podem fer l'amor hores i hores sense presa...
Hi ha un "tu" conegut de fa una colla d'anys ja, amb el que no em lliga res més que el sexe quan ens veiem, que em fa arribar als meus límits i que podria aconseguir gairebé qualsevol cosa de mi.
Hi ha un "tu" que em té intrigada, pq semblava la desesperació ambulant, que si ens veiessim no fariem res més que follar, i resulta que un cop ens hem vist i follat, desapareix, del tot.
Hi ha un "tu" interessant, del que sé (més o menys) què puc esperar.
Hi ha un "tu" que em va enredar amb la seva forma d'escriure, però que posat en el món real no sé si es talla o el tallo.
Hi ha un "tu" nou de trinca, que podria ser interessant, però que no tinc gaire clar que vol, encara que folla de meravella.


I suposo que aniré afegint "tus" fins que topem amb un definitiu, o no...

4 comentaris:

  1. Crec que ets una dona afortunada, que tens molts "tu" i que cadascun t'aporta alguna cosa diferent.
    Jo de moment en conformaria amb un "tu" que li agradés estar amb mi (si és follant millor, és clar, però de moment ni imprescindible).
    Em pregunto si no seria aquesta la relació ideal: tenir molts "tu"complementaris que formessin la parella perfecta. Petons

    ResponElimina
  2. El problema Belkis és que "mayormente" estan al meu cap, no pas a la meva vida, encara que hi entren i surten més o menys.
    Fa temps en un d'aquells correus en cadena que s'envien deien que tota dona havia de tenir un home que l'entengués, que la portes a sopar, que li regales flors, que li fes l'amor... i per anar bé aquests homes no s'havien de coneixer entre ells...jejeje

    ResponElimina

... i tu que hi dius?