dimarts, 15 de novembre del 2011

Imaginem

Un bar qualsevol d'una plaça qualsevol.


Jo estic en una taula al carrer per si em ve de gust fer un cigarret, amb un llibre i un café amb llet.
Tu seus a la barra amb el diari i un café.
Des de la meva taula et veig de perfil i cada cop que passo pàgina aprofito per mirar-te.
Poc a poc em vaig fixant en tu, no ets molt alt, estàs ben proporcionat, deus fer algun esport. Crec que tens els ulls clars, però no arribo a veure de quin color. De vegades sembla que em mires, però disimules força bé i no ho acabo de tenir clar.
Ja fa estona que hi sóc així que al acabar el capítol m'aixeco i m'acosto a la barra per pagar, aprofitant que el cambrer està servint una taula vaig un moment al labavo per rentar-me les mans i arreglar-me una mica, fa vent al carrer. Mentre em pentino sento la porta i al girar-me veig que ets tu.
- Què hi fas aquí?- et pregunto.
No respons, t'acostes i m'agafes per darrera, comences a mossegar-me el coll mentre amb una mà m'arromangues la faldilla, apartes les meves calces i et treus la polla per clavar-me-la, estic xopa, entra sense cap problema, em folles en un moment fins que et descarregues sobre el meu cul. Em mires, t'arregles i surts tal com has entrat, gairebé sense fer soroll. Jo en canvi estic damunt devall, la roba arromangada, el cul pringat, despentinada i amb una mossegada al coll que espero quedi amagada amb el jersey. M'arreglo tot el que puc i surto amb cara de no haver trencat un plat. Pensava que ja no hi series, però encara ets allà, pagant la teva consumició, quan m'acosto sento que li dius al cambrer:
-a ella la convido jo- com si no hagués passat res, i desapareixes carrer avall...


4 comentaris:

  1. Sentint i imaginant aquesta història, t'asseguro que m'entren unes ganes impressionants de visitar tots els bars que conec...jajajaja.
    Però no sé si a mi m'arribaria a passar una cosa així. D'entrada, perquè no sé si desperto aquestes passions. I segon, perquè els homes que em coneixen saben que sóc una mica curiosa, i que abans de tenir sexe, necessito alguna coseta més, ni que sigui el nom, creuar alguna paraula.
    En qualsevol cas, m'excita la situació i m'encantaria viure una de similar, sempre i quan em dongués temps com a mínim de dir: "tornaré a veure't?".

    ResponElimina
  2. Dona, a mi no m'ha passat, no és res més que una fantasia. En tot cas seria un "aquí te pillo, aquí te mato" amb un desconegut, o sigui que ni idea de lo curiosa que puguis ser. "Carpe diem" que diuen. I jo crec que si et seguis fins al lavabo segurament ja faria per tornar-te a veure...
    Petonets

    ResponElimina
  3. Excitante!!! Ufff... como me has puesto nena!!!

    Te felicito por este blog... te seguiré!!

    (siento no escribirte en catalán, solo alcanzo a entenderlo)

    ResponElimina
  4. Me alegra que te excite, Sextudiante.
    Muchas gracias, sígueme a donde quieras...
    Tu escribe como quieras que aquí nos entendemos todos.

    ResponElimina

... i tu que hi dius?