diumenge, 13 de novembre del 2011

He quedat amb algú de la web



Estic apuntada en una web de contactes, no es la primera vegada que quedo, ni serà la última (suposo). Ha estat una cita a cegues per la meva part, jo hi tinc foto però ell no en tenia i no li he demanat (digueu-me agosarada...jeje) Tant al seu perfil com en els correus que ens hem enviat ha deixat clar que tan sols busca sexe, que està en un moment de la seva vida en que no vol complicar-se-la ja que no fa massa que ha sortit d'una relació. A mi ja em va bé, jo estic oberta al que surti, encara que donat on visc és un pelet més complicat apuntar-te a la major part de les coses que es fan que si vius en una gran ciutat o les rodalies i donada la situació personal doncs encara s'embolica una mica més. Hi he fet alguns amics/gues, he anat a alguna trobada en grup, i he conegut gent amb els que he tingut sexe. Com a tot arreu hi ha de tot, però el noi d'avui m'ha sorprès gratament, pq a través dels correus no em semblava que hi hagués d'haver massa feeling, i al final ha estat més que bé. Ens hem trobat, hem anat a fer un beure, a passejar, a sopar i a casa meva. No ha estat sexe salvatge (jajaja) però si una mica feréstec... potser repetirem i tot!!!

2 comentaris:

  1. Feia un temps les cites a cegues em feien una mica de por. Avui dia no me'n fan i això que no en tinc!
    Em meravella la gent com tu, atrevida, sense prejudicis, amb les idees ben clares, i sobretot amb ganes de viure i de gaudir.
    Quant al teu partenair, crec que és meravellòs també que t'hagi sorprés gratament; hauria estat pitjor a l'inrevès, oi?
    I si hi ha segona part, aqui tens a una que estarà esperant que ens expliquis la segona part de la història. Petonets.

    ResponElimina
  2. Belkis, la vida es curteta i si no aprofitem tots els moments que tenim a l'abast... Pensa en la de coses que ens ho impedeixen (feina, familia, horaris etc) Així que si surt la ocasió s'aprofita, no sempre surt tot bé, però sempre en treus alguna cosa positiva (amistat, coneixements, experiències i potser algun desengany, però el que no ens mata ens fa més forts diuen).
    Si hi ha segona part ja t'ho explico.
    Petonets

    ResponElimina

... i tu que hi dius?