diumenge, 20 de maig del 2012

Pim pam

Gairebé les cinc de la tarda, sona el fixe, és un mòbil que no conec.
-Hola Maca, que fas?
-Res, per aquí.
-Et va bé que vingui ara, estàs sola?
-Sí
-No em puc quedar massa.
-Ok no hi fa res.
-D'acord, estaré aquí en mitja hora.


Truca a la porta, entra, va en xandall (jo tb) i està excitat, ens mengem la boca mentre ens treiem les samarretes, no podem perdre temps i m'estira cap a l'habitació. Em mossega els mugrons i jo a ell, li encanta... Resegueixo el seu pit amb la llengua, l'estomac i la polla, li menjo fins que m'estira amunt, torna a atacar els meus pits mentre jo em poso sobre. Juguem una estona fregant-nos els sexes però estem calents així que en una de les fregadisses em penetra, i no durem gaire cap dels dos.


-MMmmm que bé.
-Si, genial.
-Uuff he de marxar, ja t'he dit que no em podia quedar. Vaig a la dutxa.
-Ok

Pim pam, una tarda de diumenge sense plans i amb pluja a la vista que ha millorat... jeje

6 comentaris:

  1. això si que és un autèntic PIM PAM....ideal per els diumenges sense res a fer...o els que estem plens de feina...;)

    ResponElimina
  2. Joan, aquests PIM PAM son bons a qualsevol hora, i no et destorben gaire si tens feina...

    ResponElimina
  3. Tot i que m'agraden els moments de després, sobretot si hi ha bon feelling, i perquè de vegades els moments de després donen per començar de nou, aquests pim pam's estan.... de puta madre!
    Perdó per l'expressió però no se m'acudeix cap de millor.
    Jo vull un Pim Pam!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si dona, els de després, els d'abans, a mi tb m'agrada allargar-ho quan es pot i si això fos el normal no en cantaria lloances, però m'encantes les sorpreses i que et vinguin a veure sense que estigui previst sempre es d'agrair.
      Doncs ja saps el que et toca... jeje

      Elimina
  4. Descobrint-te a través del blog de belkis, un plaer per als sentits...fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gerard!! Benvingut, encara que ja veus que la cosa està una mica parada, però pots fer un tomet.

      Petons

      Elimina

... i tu que hi dius?