dilluns, 21 de maig del 2012

Cita

Varem quedar de casualitat, el primer cop haviem quedat a fer un cafè i li vaig dir que segurament no ens tornariem a veure i així estavem, coincidin algun cop al xat i poc més, fins que fa unes setmanes em va proposar de veure'ns a Bcn. Tenia un curset d'un parell o tres de dies i em va demanar si el voldria acompanyar una nit. Vaig dir que sí, no tenia nen i havia tingut un petit desencís...
Vaig fer cap al seu hotel, era casi hora de sopar però vam pujar a deixar la bossa i va aprofitar, un polvet per obrir gana. Ens arreglem i anem a sopar, un restaurant allà a la vora. Tornem cap al hotel i cal aprofitar la nit que l'endemà toca treballar, a mi tb o sigui que m'he de llevar d'hora, de Bcn fins a la feina hi ha gairebé un hora i mitja. Follem en totes les posicions que conec, però no és com m'havia imaginat, així que ara sí que sí, no repetirem. Si ja ho sabia abans d'anar-hi, no sé pq no faig cas de les meves intuicions!!!

10 comentaris:

  1. No sé què dir-te, perquè gairebé no tinc cites...d'aquestes.
    I no sé què és pitjor: si que et quedi molt clar que no voldràs repetir o tenir mooooltes ganes de repetir i cap seguretat de que l'altre vulgui.
    En qualsevol cas, t'ho vas passar bé, oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, m'ho vaig passar bé, va ser una cita prou divertida i jo tb hi he passat per tenir moltes ganes de repetir i saber que no hi haurà repetició...
      Una experiencia més al sarró.
      Petonets bonica

      Elimina
  2. Si no vares fer res a disgust.......feliços moments i sàvia elecció de si tornar-hi o no. Sempre poden haver-de pitjors......però també de millors, segur.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no vaig fer res a disgust, una ja té una edat per fer coses que no vol fer... Com li he dit a la Belkis va estar bé, que n'hi hauran de millors? Espero i desitjo que si, de pitjors?? tan de bo no clagui jeje
      Bona setmaneta Joan

      Elimina
  3. "Follem en totes les posicions que conec"

    mare meva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja no saps quantes en conec...total potser son 2

      Petonets

      Elimina
    2. claro,ahora quieres quedar de santita.ya no cuela.jaja

      Elimina
    3. noooo??? vaya por Dios1!!!

      Beso

      Elimina

... i tu que hi dius?