divendres, 2 de desembre del 2011

Mmmmmm (2)


M'agrada quan tanques els ulls i et deixes fer... Quan sembla que dorms i m'ignores mentre jo et dibuixo amb la punta dels dits. Quan m'acosto més i mes al teu cos intentant fondre'm amb tu. M'encanta agafar-te desde darrera, clavar els meus pits a la teva esquena, i acariciar-te desde el cap fins al sexe, resseguint tots i cada un dels plecs de la teva pell. Passar els meus dits entre els teus cabells, baixar per darrera l'orella marcant un camí amb el dit que es dirigeix a la teva boca i aprofitar per mossegar-te el coll i el lòbul. Continuar baixant poc a poc, i abraçar-te, dibuixar el teu pit per seguir baixant cap al melic. Passar la meva cama per sobre se la teva i fer que et giris una mica (només una mica) cap a mi i així tenir millor accés al teu sexe. Passar le meva ma per sobre el teu membre, només per notar com es desperta, baixar fins als testicles i agafar-los, suau, tornar cap a la teva polla i veure com s'ha inflat, malgrat segueixes fent-te l'adormit, i quan ja em sembla que no vols res de mi i intento girar-me per deixar-te dormir... M'agafes sense avisar i em folles casi per sorpresa.

2 comentaris:

  1. Más que un viaje es una fantasia... pero estaría bien recorrerla.
    Se disfruta de varias maneras.
    Besos

    ResponElimina

... i tu que hi dius?