dimecres, 21 de desembre del 2011

He quedat

Havia vist una foto, però no era pas d'aprop, tot i això no tenia mala pinta, haviem parlat unes quantes vegades, però tampoc semblava que hi hagués molta química, i la major part de les vegades em donava consells per lligar més i millor...jajaja
Finalment la setmana passada em va dir de quedar, aquesta setmana estaria per la zona i jo li vaig dir d'escapar-me un dia al vespre (i em vaig demanar festa per l'endemà). Ell tb s'ho havia combinat per tenir el matí següent lliure. Ens vam trobar al vespre en un lloc de vins i tapes, i varem fer una copa i picar alguna cosa mentre parlavem de tot i res. Després de fer gana cap a sopar, en un local a tocar, un plat lleuger amb postre, això sí. Al acabar a recollir la bossa al cotxe i cap al hotel. Una nit de bon sexe quan portes gairebé un mes a "dos velas" fa que ara estigui inmovilitzada per les "agulletes". Espero poder-ho repetir... aviat!!!

2 comentaris:

  1. Meravellòs, genial, fantàstic! No trobo les paraules.
    Però si estàs així per la marató després d'un mes "sense", crec que si alguna vegada em toqués a mi hauria d'estar un mes inmobilitzada jajaja, però valdria la pena, i tant que sí!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Però que comedianta que ets!!! Valdrà la pena està inmovilitzada el temps que calgui... selojuro!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina

... i tu que hi dius?