dissabte, 31 de desembre del 2011

2011

Se'n va. Ha estat un any bo en termes generals. He conegut gent, alguna persona i bons amics. Encara no ho tinc tot assumit, però cada dia que passa em sembla que vaig una mica més enllà. He tingut alguna decepció. I tinc dies que m'agradaria dormir i potser no despertar, però son els menys.
De vegades em faig il.lusions massa depressa, i de vegades em deixo portar pels meus instins, confio aprendre a controlar tant una cosa com l'altra, ja sé que ja ho hauria de tenir controlat a l'edat que tinc (i demà un més...) però que hi voleu fer, hi ha coses que s'aprenen quan s'aprenen.

Gràcies, a t@ts els que passeu o heu passat per aquí un moment o altre, els meus millors desitjos per vosaltres.

MOLT BON ANY NOU!!!
2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

... i tu que hi dius?