dijous, 29 de març del 2012

Caçadors

Decidit, els amants millor casats i d'aprop. Saps el que pots esperar, no es compliquen ni et compliquen la vida i et deixen espai de sobra. Fins ara quasi tots els que he conegut que estaven lliures sembla que tinguin por, no sé exactament de què, quedes un cop, de meravella, quedes un segon cop i malgrat sembla que tot va bé alehop, desapareixen com per art de magia, potser sí que la seva faceta de caçadors els pot i un cop aconseguida la presa perden tot l'interés, pq per ara jo no he demanat a ningú en matrimoni...


6 comentaris:

  1. Segurament tens raó; molts separats i divorciats van a menjar-se tot el que no es van poder menjar abans. I per això, un cop cacen la seva pressa, van a la caça d'una altra.
    Aquests mateixos caçadors "lliures" volen viure una llarga temporada (potser ja per sempre) lliures, sense lligadures amb ningú.
    I quan còrren el risc de lligar-se? Quan algú els hi agrada molt, moltíssim. Per això jo penso que si desaparèixen pot ser que sigui perquè els agrades massa.
    En aquest sentit, sí, millor casats.
    Bé, jo no estic per escollir sinò més aviat a l'espera de ser caçada.
    Aviso: sóc pressa fàcil jajajaja

    ResponElimina
  2. La idea de menjar-se tot el que no van poder ja em sembla bé, però no entenc que et diguin que tot va perfecte i que ja ens tornarem a veure i després s'amaguin. Si no els demanes res pq dir el que no pensen fer? Deu ser que sóc massa simple.
    Tan de bo trobis un bon caçador doncs...

    ResponElimina
  3. Jo sempre he pensat que en ple segle 21 no cal anar enganyant a la gent i el que s'ha de fer es parlar clar.....en tens ganes? si, no i ja està i deixar ben clar de bon principi que no vols estar lligat o sí.
    Les coses clares.....

    ResponElimina
  4. Si, jo tb em pensava que vist els temps en que estem i donada l'edat (tb) ens podiem permetre anar amb la veritat per devant, però es veu que no. Que hi farem!!!
    Benvingut Joan.

    ResponElimina
  5. ...crec que em fare vegetaria,,,jajajajaa

    ResponElimina
  6. Ah pensava que ja ho eres, no sé on he llegit algo d'alfalfa...

    ResponElimina

... i tu que hi dius?