diumenge, 29 de setembre del 2013

Novetats i Linguística ;)

Fa dies que no passo per aquí, potser pq no hi ha novetats dignes de menció (com si el que he escrit altres cops ho fos :P)

Només hi ha un nou conegut (al món real) un altre (al món virtual) i un que conec al món real i que estic intentant passar-lo al món dels somnis (altrament dit llit); més del mateix en el dia a dia, possibles que es fan poc probables i probables que no acaben de quallar, què difícil es fa follar!!!

I no serà pq no hi hagi material :P


L'altre dia xatejant em varen preguntar si tenia parella estable, vaig dir que no, i inestable? algunes, va ser la meva resposta. Així ets una dona promiscua, em van contestar...

He buscat que entenem per promiscua, i aquí teniu un parell de respostes de la xarxa:

-Promiscua es la persona que tiene varias parejas sexuales, que se acuesta con otros, que no tiene uno o una sola pareja sexual.

-Promiscua es una mujer que se comporta sexualmente como un hombre

-Se llama promiscuo al hombre que tiene relaciones (sexuales) con muchas mujeres. A la mujer que hace lo mismo se le llama de otra manera. 

 Aquesta última m'ha fet gràcia, es veu que hi ha encara molta doble moralitat pel món.

Doncs res, que per aquí estic encara que no se'm vegi.

4 comentaris:

  1. Sí, la doble moral aquesta encara existeix però esperem carregar-nos-la mica en mica.
    Atenent a la primera definició de promiscua, carai! m'encantaria ser promiscua, però si ja és dificil aconseguir-ne un, imagina't que sigui més d'un encara...repte difícil, almenys per mi.
    I la segona definició és....m'ha fet riure molt!
    Petonets, guapa

    ResponElimina
  2. Em carrega molt la doble moral!!
    Si Belkis, està difícil fins i tot per les promíscues!!!
    A mi tb m'han fet riure...

    Petonets Guapa

    ResponElimina
  3. Veient la foto si no et veig per aquí ja sabré on ets... :-) Deixa't de definicions, pensament dels altres i quan vingui de gust calces avall.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja no et pensis Joan, no es deixen tot el que jo voldria... Lo de les calces avall costa poc si hi ha algú interessat ;)

      Elimina

... i tu que hi dius?