divendres, 12 d’octubre del 2012

A falta de pa...






Varem estar parlant fins gairebé les 4 de la matinada, i malgrat no em deixaves provocar-te ens anavem escalfant per moments. Et vaig dir que al anar a dormir faria pràctiques amb el consolador anal, però va ser tocar el llit i quedar-me fregida. Al matí però seguia calenta, així que res més despertar-me em vaig acariciar fins a fer-me passar una mica el "calentament global". No contava tornar a parlar amb tu fins la setmana següent per veure si podiem coincidir... Però a la tarda vas tornar a apareixer i amb tu l'escalfor (com gairebé sempre) així que després de fer-te pujar l'ego dient-te que m'agrada follar amb tu he acabat un altre cop masturbant-me. Però aquesta vegada si que he agafat els meus amics, un consolador anal (petitó que una no hi està avessada), el meu cuquet i el pot de lubricant. Mmmmmmmm només em faltaves tu!!!



 

18 comentaris:

  1. doncs això.....a falta de pa, moltes torrades, amb la forma que un desitgi.
    Ara mateix tinc calor....;)

    ResponElimina
  2. Ais Joan... Torrades, pizzes o el que convingui per tal de fer-nos passar la gana, oi?
    Calor?? No sé pas, si el dia està més aviat humit ;)

    ResponElimina
  3. http://www.youtube.com/watch?v=K_er2ZtIECA&feature=related

    " he pasar per aqui i he deixat musica "

    (s)

    ResponElimina
  4. Normalment la gent deixa comentaris, però la música tb m'està bé, i Nach m'agrada!!
    Gràcies (s)

    ResponElimina
  5. jo no soc normal....jijiji....soc (a)normal....jajajaaja

    - o sé , a mi també.

    (s)

    ResponElimina
  6. Saps que m'agrada Nach??

    Crec que tots som especials, la normalitat és molt relativa...

    ResponElimina
  7. ho posa el teu perfil.

    si, jo soc espacial . Sempre tinc el cap als nuvols.

    (s)

    pd: he vist que el bolg te un " puto localitzador" no saps
    com m' emprenya aqueta eina ......que li importara a ningu
    d' on escribim .

    ResponElimina
  8. Si, és veritat no recordava que hi havia el clip.
    Feliç tu!!
    No et cal patir, surts com a ciutadà de les Espanyes. Què hi vols fer n'hi ha que tenim curiositat...

    ResponElimina
  9. Crec , no tinc clar , que tu si que pots saber d' on soc. I
    Si es aixi no m' importa . Pero em moleste aquesta eina . I
    no per que sigueu curiosos o no, sino perque en realitat un
    un marcador.

    (s)

    pd: dons digues-hi que em posin con a Catalunya ...jijiji

    ResponElimina
  10. Si ho puc saber no sé com es fa. Marcats ho estem de totes, totes, encara que no diguis res al teu perfil jijiji

    Els dos que hi ha son estranjerus, i com que encara no ens reconeixen internacionalment crec que costarà fer-ho constar

    ResponElimina
  11. - jo de perfil perdo molt....

    pd: estic intentant lleguirte desde el principi.
    espero aceptis el meu estic ....simple.

    ResponElimina
  12. No pateixis, m'agrada més la gent que va "de frente"

    No hi ha massa per llegir, al principi una mica més però ara estem vagos

    ResponElimina
  13. -- dons els vagos es mengen els mocs....amunt.

    (s)

    ResponElimina
  14. Puaj!!! Quin fàstic!!! Ara t'has lluit jeje

    ResponElimina
  15. diria una guarrada pero me la callare....jajjaja

    (s)

    ResponElimina
  16. me la dius fluixet...a acu d'orella jajajaja

    ResponElimina

... i tu que hi dius?