dijous, 1 de setembre del 2011

Sexe

Les nostres trobades sont sempre urgents, moguts tan sols pel desig de sexe. No ens lliga res, podriem dir que no som ni amics. Ens varem trobar per internet ja fa uns 3 anys en una web de contactes i tots dos teniem clar el que buscavem. Així es que ja sabem el que hi ha. Ahir va anar directe a la meva boca, mentre les seves mans reseguient el meu cos de dalt a baix. Amb una m'arromangava la faldilla i amb l'altra intentava treure'm els pits dels sostenidors. Jo mentre li descordava la camisa. Després va baixar als meus pits per llepar-los i mossegar-me els mugrons. Jo li descordava els pantalons i he buscat la seva polla per acariciar-la, ell ha trobat el meu sexe, moll... M'ha fet girar, m'ha empés sobre la taula i m'ha follat desde el darrera.
Després m'ha estirat cap al sofa per a que li fes una mamada, quan estava a punt d'escorrer-se m'ha tornat a follar, amb urgència, fins que hem arribat tots dos al orgasme.
I d'aqui al llit, on hem estat desde les 23 fins les 7:30, encara que no les he dormit totes aquetes hores, les dos primeres hem continuat jugant, llepant, menjat i follant. I el primer que he fet aquest matí!!!!
No sé si us ho havia dit, m'agrada el sexe!!!


2 comentaris:

... i tu que hi dius?